Klachtenprocedure
U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van G’woon Samen dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:
-
G’woon Samen heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
-
Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
-
De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.
Contactgegevens Quasir:
-
post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
-
e-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Klachtenbemiddeling
-
telefonisch: 06-48445538
-
Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl